Followers

Sunday 17 February 2013

gula-gula kapas..

Assalamualaikum

hari ini merupakan hari Ahad.. dan saya tidak pon keluar dari kawasan rumah.. macam xpercaya.. tapi sila lah percaya.. hehe.. 17 februari dah p0wn.. so so so xlama lagi kita akan memasuki ke sekolah semula.. jika menyoalkan mengenai keputusan pada peperiksaan lalu, sila lupakan sahaja kerana ianya amat teruk bagi saya.. so jangan main2 lagi.. 

ok dah.. mei citer satu topik best.. taw x pasal GULA-GULA KAPAS.. hah mesti lah taw kan?? sape yg penah makan?? sila angkat tangan.. ok me xnampak.. haha.. mengarut jerk kan petang2 nie.. haha.. okay first time aku makan gula2 kapas time jadi budak2 sekolah agaknya.. dulu kan time budak2 sekolah balik jerk sekolah, ada makcik duk jual jajan2 kat hujung jalan.. so aku p0wn p lah beli.. salah satunya ada lah gula2 kapas.. masa tu murah lagi.. RM 0.20 - RM 0.50 bergantung kepada size lau xsilap aku lah.. pastu kat gula-gula kapas 2 ada calong aiskrim.. 


ntah lah.. tiba-tiba rasa gula-gula kapas ni macam sweet pulak.. pastu sekarang nie dah ada macam-macam kaler.. hah lagi lah sweet.. kehkehkeh.. rasa dia cam manis-manis.. pastu bila letak kat lidah, dia cam meresap gitu.. alahai, sape yang belom cuba 2, cuba lah oke.. hehehe.. tapi jangan galakkan budak-budak terlalu kerap makan benda nie.. sebab xelok sangat.. sebab gula-gula kapas nie manis..

haish tiba-tiba jerk rasa nak makan gula-gula kapas nie.. tapi jarang sangat nk jumpa orang yang buat gula-gula kapas depan kita.. lau cam dulu, ada lah jugak.. sekarang ni aku rasa gula-gula kapas yang paling senang nk jumpa p0n kat petronas tu hah.. hehe.. 



aloloh tomelnya lah kan.. agak2 lau gula kapas cm kat atas nie, ada hati tak nk makan?? lau aku, sayangnya nk makan.. tapi kalau xmakan, kang bersemut lah pulak kan.. haha.. tapi chumell sangat kalau cam nie betul2 wujud.. hahaha.. gedik pulak.. 

nota terajang: zaman sekolah and zaman budak kecik adalah zaman yang paling syiokkkk.. :))

No comments:

Post a Comment