Followers

Friday 5 December 2014

Assalamualaikum w.b.t

setelah sekian lama tidak menaip.. huargghhh bz nya saya.. saya bz nya.. nah ni bukan tipu, tapi perkara sebenar.. haha.. actually, sekarang ni aku tengah menjalani latihan praktikal.. so, paham-paham je lah kan.. kebizian sangat.. walaupun dekat ofis, aku xdelah bz sangat.. tapi balik je keje, aku mesti pengsan awal.. haha.. semalam pukul 9 aku dah tido..

selalu entry aku ada je gambar kan?? kali ni xpayah lah gambar.. haha.. apa lagi nak cerita ea??  hurm sebenarnya aku cam agak kesal lah sebab tarikh viva aku bertukar.. before ni tarikh viva aku bulan 11, so aku macam ohh ok, sebab bulan 12 memang aku kena fokus dengan benda lain..  tapi ok lagi lah sebab tukar bulan 12, tapi xsangkut dengan benda yang aku kena fokus tu, sebab aku pk, nanti lepas je viva.. aku siapkan report segala, then hantar, then settle, boleh fokus event tu.. p hari tu, tarikh viva tunda lagi.. 29hb lah pulak.. so, apa pun, terpaksa lah kan..  jangan mengeluh.. segala yang terjadi, ada hikmah disebaliknya..  

apa lagi, apa lagi, apa lagi.. sebenarnya memang banyak pun cerita.. tapi nanti lah kan.. sebab cerita tanpa gambar ni xbest kan.. haha.. gambar aku semua dekat external.. nanti ada gambar, aku update lagi k.. hehe.. aku blur sikit arini, sebab pagi-pagi lagi aku dah bermandikan hujan.. konon-konon parking dekat luar, bertemankan payung, selamat lah kan?  sekali hujan memang lebat giler.. payung ke mana, aku ke mana..  so memang basah kuyup lah kan.. at last, aku masuk kereta, then parking dekat dalam company..  basah lah jugak kan.. tapi at least, dekat nak jalan.. hehe.. 

apa aku nak buat arini?? banyak kot yang aku nak buat.. aku nak interview guest sebenarnya arini.. tapi disebabkan aku dah basah lencun, so terpaksa lah aku batalkan niat aku tu.. kang guest ingat aku gila pulak kan.. so makanya, tertangguh lah satu agenda.. aku ada lagi satu agenda petang ni, tapi terpaksa lah aku balik tukar baju dulu.. tu pun tengok lah pada kerajinan aku.. hehe..  sekian.. 

nota terajang : kita yang merancang, Tuhan yang menentukan.. dan sesungguhnya perancangan Dia adalah yang terbaik untuk kita.. 

No comments:

Post a Comment