Followers

Thursday 25 April 2013

kuih pukis.. :))

Assalamualaikum.. 

tik tok. cepatnya masa berlalu.. hari ni dah hari jumaat.. so dah nak habis p0wn cuti aku.. hehe.. keje skola of course lah belum siap.. sentuh p0wn tidak.. hehe..  masa berlalu, tanpa ku menyedari.. lalala.. layan perasaan lah pulak.. 

ok dah.. nak citer pasal satu kuih nie.. semalam aku g pasar malam.. hehe.. p lau korang lau taw, aku memang tiap2 minggu p0wn g pasar malam.. lau x dekat rumah family, dekat skolah p0wn aku g pasar malam.. haha.. ok dah.. citer lebeyh lah minah nie kan..

kuar jerk dari kete, tiba2 aku teringat satu benda.. kuih pukis.. hah pernah makan x kuih pukis?? aku giler lama dah xjumpa kuih nie.. hehe.. ntah kenapa tiba2 semalam rasa nk makan.. tp dekat pasar malam 2 xde p0wn jualnya.. hah nk tengok rupa dye cam ne.. hah tengok nie..



hah nampak x?? yummy.. oke telan jerk lah air liur oke.. xsilap aku dulu dye ada rasa lain, pandan kowt.. tapi sekarang nie org tmbah lah chocolate chip, apa bagai sume lah.. dorang kan nk rasa macam2.. strawberry lah dan lain2.. hehe.. actually, pic sume aku amik kat en google sebab aku xde pic yang real p0wn.. 



gambar en google lagi.. hehe.. first time aku makan benda nie time aku kecik2 dulu lah dekat pontian.. dulu selalu sangat p sana, bnde nie jual kat tepi jalan jerk.. p panas2 kat tekak, perghhh sedap kowt.. haha .. p sekarang nie memang jarang lah jumpe kuih nie.. nama dye p0wn cam pelik kan.. kuih pukis.. hehe.. chumell jerk rasa.. 

so, sape2 rasa yang teringin nak rasa cm ne kuih nie, sila lah mencarinya di pasaran yer.. n sape2 yang dah taw lokasi 2, sila lah bgtaw aku sebab teringin nak makan nie.. hahaha..

nota terajang: yang tade tulah biasanya kita teringin kankankan.. hehe..




No comments:

Post a Comment