Followers

Saturday 20 April 2013

menaip itu mudah..

Assalamualaikum..

untuk dia yeay.. untuk dia yeay.. ntah pape intro cam 2.. ok dah.. nk dengar citer terbaru?? xdelah baru sesangat p0n.. hahaha.. tapi kan tapi kan tapi kan.. sebenarnya aku tengah menjalani cuti yang panjang.. hah panjang lah sangat.. seminggu cuti sekolah.. wow.. seronok.. cuti tanpa perlu naik tangga kelas.. cuti tanpa mendengar cikgu bercakap.. cuti tanpa buku bersepah di atas katil.. hehe..

apa xtvt sepanjang cuti?? hurmm.. setakat nie, makan, tdow dan makan lagi dan tdow lagi dan begitulah seterusnya.. hahaha.. ok dah, nampak x tajuk kat atas 2.. pasal menaip.. hehe.. ape itu menaip?? menaip adalah menggerakkan jari jemari anda di papan kekunci untuk mengeluarkan huruf-huruf di skrin komputer anda.. hehe..

salah satu hobi terluang adalah menaip.. haha.. lau masuk chatroom orang lain, habis penuh skrin.. hahaha.. aku cakap sorang2 dalam 2 p0wn jadi.. haha.. eh banyak sangat gelak nie.. ok stop.. kenapa aku cakap menaip itu mudah?? kerana menaip itu ikut suka kita kan.. sama jerk macam korunk buat keje skola.. taip je lah apa yang terlintas kat pemikiran korunk 2 kan.. tapi biar logik lah kan.. hehe..

taip itu mudah, tidak seperti menjaga hati orang lain.. taip itu mudah kerana kita boleh melahirkan apa sahaja yang kita mahu berdasarkan jiwa dan raga.. haha.. cam 2 ke?? ape p0wn, pada aku menaip itu lebih mudah dari segala-galanya.. hehe.. ok tengok sekarang, menaip punya menaip, dah banyak rupanya.. kahkahkah.. 

 nah tepek satu gambar tahun bila ntah.. 

disebabkan nampak cam kosong sangat, so tepek satu gambar.. kahkahkah.. siapa lagi chumell antara mereka berdua?? semestinya pingu itu.. hahaha.. ok done.. ada masa nt, aku taip lagi..

nota terajang:  menaip itu lebih mudah dari menjaga hati setiap insan.. :))



No comments:

Post a Comment