Followers

Sunday 19 August 2012

dah rayer lah weyh.. :))

salam.. hye sumer.. sedar xsedar arini dah p0wn 19/8/2012.. hehe..  eh2, dah rayer ke?? erm cepat betul masa berlalu kan?? semoga kita berjumpa lagi ramadhan tahun hadapan.. mudah-mudahan.. Amin.. :))

sebenarnya entry ini diwujudkan adalah untuk mengucapkan selamat hari raya.. maaf zahir dan batin.. (eh, sat2, batin termasuk ke erk??) haha.. eh memain pulak budak ni.. kang pang kang baru taw.. ok kali ni siyes punyer nie.. saya NURUL NABILAH binti SELAMAT ingin menyusun 12 jari untuk memohon kemaafan di atas kesalahan dan kesilapan yang pernah dilakukan sama ada dengan sengaja ataupun dengan tidak sengaja.. 



disebabkan terlalu banyak wish dari kawan2 yang tidak berbalas, so dekat cnie je lah balasannya ya.. harap maklum.. hehe.. yang di handphone hanya beberapa sahaja yang dibalas.. yang dekat wall fb p0wn sempat like jerk.. so, jangan nak tarik muka bagai k.. nie entry special untuk anda semua.. 

last sekali, SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua ahli keluarga, sanak saudara, dan kawan2 tadika, kawan2 sekolah rendah, kawan2 sekolah menengah, bekas roomate, bekas housemate, kawan2 kolej, kawan2 di semua chatroom serta semua yang mengenali diri ini.. sekian..

nota terajang: jangan makan banyak2 sangat ye..

2 comments:

  1. selamat hari raya sayang..!
    maaf zahir yerp, batin xder.. :p

    ReplyDelete
  2. wakaka sis..
    selamat hari raya jugak..
    jemput dtg uma.. :))

    ReplyDelete