Followers

Tuesday 7 August 2012

ish xmalu ea??

salam.. 8 Ogos 2012 atau dengan kata lain 8/8/2012.. eleh over jerk, padahal benda 2 sama jerk.. hehe.. lau ikutkan hari ni dah masuk hari ke-19 kita semua berpuasa.. Alhamdulillah, kita masih lagi bernafas dan menjalani ibadah puasa pada tahun ini.. eh lupa tgk jam sat.. hah amik kau pukol 2.28 minit pagi..

cer tengok tajuk entry 2.. ish xmalu ea?? apa yang xmalu 2 erk?? nk taw ke?? nak ke?? haha.. xpayah nk gewdix2 boleh x?? haha.. ok2, straight 2 the point jerk, aku sangat larh terkilan dengan sebilangan manusia.. (eh ada ke penjodoh bilangan yang macam tu??)  oke, sila abaikan.. actually, aku sangat terkilan dengan manusia2 yang bergelar lelaki yang tidak berpuasa di bulan Ramadhan.. 

kenapa kenapa dan kenapa?? sangat pelik larh aku.. seorang lelaki yang berkemampuan dengan sengaja tidak berpuasa.. ok lah, aku amik satu contoh oke..  contohlah, dia bekerja di situasi yang sangat panas terik, satu hari 2, dye memang darh xtahan sangat, so dia p0wn berbuka.. tp xkan larh hari2 yang seterusnya 2 dye xcuba untuk berpuasa?? ke dia memang sengaja?? dah masuk hari ke-19 p0wn bak ayah aku cakap kita sekarang nie darh turun bukit, haha, xkan larh memang satu hari p0wn dia xtahan erk??

pelik dan sangat ajaib.. pastu satu lagi situasi nie aku tengok tengahari semalam.. before balik tengahari 2, aku pergi lah singgah kedai, nak carik barang sikit.. duk tengok eh2 kat kedai makan, orang2 lelaki yang duk beli.. ape kes 2?? period di tengahari ke?? ish, aku nie yang perempuan yang memang diberi cuti, sesungguhnya kalau boleh nak puasa penuh sebab taw betapa susahnya nk ganti puasa pada masa akan datang.. 



hah eh2 gambar apa lak kt atas 2?? cendol wow memang sedap nie lau dapat tengahari esok.. wow..  eh2, tiba2 teringat cendol yang jual kat perling 2.. so, apa lagi, sok nak pegie serbu larh.. nampak x cendol kt atas 2 cm kosong, just ada cendol jerk.. hah cm 2 larh aku nak sebab xmakan kacang dalam cendol 2.. hahaha.. (eh yang nie termasuk dalam entry nie ke erk??)

nota terajang: buat mereka yang terasa dengan entry di atas, renung-renungkan dan selamat berpuasa.. :))

4 comments:

  1. saya terasa..!
    camne ni?
    hehe.. saya diberi "cuti" oleh Allah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha sis.. yang cuti diberi 2 xpe..
      yang 2 dimaafkan..

      Delete
  2. pnjgnye.. komen dlu la bru bc.. wakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. maner2 dulu p0wn bole dear..
      thankz.. :))

      Delete