Followers

Friday 5 October 2012

apakah cerita..

salam.. erm arini ari ape?? sabtu kew?? dah lama sangat xupdate blog.. mmg tersangat lah bz.. kelas kelas dan kelas.. balik kelas aq tdow.. 2 sebabnya xsempat.. sumer orang balik kelas duk ngadap buku.. aq duk ngadap siling sat pas2 lelap.. ape punyer orang lah nie.. teruk2.. haha.. 

p rindu bangat dekat ini blog.. lama giler xmenaip kn.. sabar jelarh kn.. tgk2.. nk taip p0wn dah gegel nie.. seram nk taip bebanyak.. kang banyak sgt kang.. yelah, dah ber'abad' dah xtaip kan, so citer mmg byk lah.. kang orang lain muntah lak baca apa yg aku taip nie.. haha.. ngek betui lah..

newey, skunk nie aku kat uma jb.. sangat2 suka lah kn bila dah ada kt uma sendri.. haha.. ermmm.. so apa program arini?? xde program.. sebab mmg nak stay jerk kt umah.. bab esok nk kena balik segamat lagi dan lagi.. cis.. xpe2, demi memajukan diri sendri.. kuatkan semangat.. you can do it.. yeah yeah.. hahaha..



hah mei skodeng sat kehidupan baru di segamat.. come2.. ceyh tgk atas 2 sape paling chumell?? tentulah orang lain selain dari aku.. haha.. memperkenalkan kawan2, sahabat2, teman2 di segamat.. eh2.. newey nie roomate aku.. dari kiri (ijah, fira, aten dan bell gemuk).. hahaha.. ok done.. sikit jerk sudah.. kang ramai nk ngurat kang.. hahaha..



hah tengok2.. jeling2.. anak dara bukan main lagi posing.. haha.. actually nie time modul, orang duk dengar ceramah, kiteorg duk bergambar.. haha.. haish.. macam2 perangai.. so actually dorang nie sume housemate aku.. jom2 kenal sat.. dari kiri (ijah, bella, fira, fira gak, dd, nad, n aisyah).. haha.. nie baru separuh dari housemate.. t ada masa aku amik gmbar ngn sume k.. termasuk jiran2.. haha.. 

ok done, rasa dah byk sgt kowt.. nt2 next2 kter cter sal assignment kew trip kew baru adventure kan.. haha.. baru lah rasa cm student g 2.. haha.. 

nota terajang: sekian.. :))

No comments:

Post a Comment