Followers

Friday 18 April 2014

cinta hati saya..

Assalamualaikum w.b.t

ehem ehem ehem.. cuti dah nak habis bro.. esok kita balik kampus okeyh.. keje skolah memang xkan pernah habis.. so chill jela okeyh.. haha.. konon-konon jerk relaks kan.. haha.. so dah.. meyh citer pasal benda yang lagi seronok.. kalau orang lain ada cinta hati.. aku pun ada jugak.. haha.. (ceyh ayat xnak kalah kan).. tapi cinta hati aku lagi special lah kan.. haha..


hah nak ambikkkk.. haha.. tu lah cinta hati aku.. comel kan dorang?? hehe.. yang kanan tu wan nur zulaikha.. hehe.. dah besar dah pun.. xperasan pun kan.. sebelah kiri tu wan nur zhahirah.. xtaw betul ke x aku eja nama dorang ni.. sebab nama dorang panjang sangat.. haha.. dua orang budak ni masing-masing dah sekolah.. masing-masing dah pandai and banyak sangat cakap.. tapi yang paling penting, jangan janji apa-apa dengan dorang, sebab dorang akan ingat and dorang akan tuntut.. hehe.. 


kakak dengan buku sekolah.. haha.. kakak memang rajin sikit dari adik.. bab-bab membaca, buat keje sekolah, memang kakak lagi rajin.. hahaa.. tengok lah tu buat matematik lah konon.. teringat lagi dia ckap dengan aku, "atuk tu terror matematik taw, nanti kalau akak xtaw buat, akak tanya atuk lah".. hah power kan atuk dorang.. atuk dorang tu pak long aku.. so, dorang ni kira anak buah sepupu aku lah.. lebih kurang macam tu lah.. paham x?? haha.. 


ok yang ni adik pulak.. adik memang susah sikit kalau nak buat keje sekolah.. boleh dikatakan liat sikit lah.. perhatian kena lebih sikit bagi dekat dia time nak buat keje sekolah.. sebab nanti makin lambat lah siapnya.. one more thing, adik memang kepochi giler.. xkisah lah dia tengah buat apa, mesti nak bercerita and bercakap.. baru-baru ni dia duk citer dengan aku pasal 'MH370'.. wow tengok lah budak-budak zaman sekarang.. lagi satu topik adalah mengenai 'van sekolah yang termasuk dalam loji kumbahan' tu.. cikgu dia rajin duk bercerita kat sekolah.. so bila sampai rumah, macam-macam lah dia duk sampaikan dekat orang lain.. 

gambar kat atas ni time aku cuti semester dulu.. memang hari-hari duk mengadap dorang.. makan, minum, mandi, jenjalan, memang semua dengan dorang lah.. sekarang ni aku dah naik semester memang jarang nak jumpa dorang.. aku balik weekend pun, kadang dorang xde dekat rumah dorang.. hari tuh pun jumpa sekali jerk.. haha.. so xpela nanti next next hari jumpa lah lagi kan.. hehe.. 

nota terajang:  kau runsing lah macam mana pun, bila jumpa budak-budak, kau sekali akan jadi kanak-kanak ribenna.. haha.. 

No comments:

Post a Comment