Followers

Monday 31 December 2012

convocation day..

assalamualaikum.. 

hey hey hey.. today i would like to tell you about my convocation.. alahai dah macam presentation lah pulak kan.. sabor jelah.. hehe.. ok2, dah2 cukup.. nk story nie.. ari 2 kan kita kan konvo kan.. hehe.. gedik lah pulak nyer.. ok2, pada 2 disember 2012, dengan secara rasminya saya telah berkonvokesyen di UiTM Shah Alam.. hehe.. 

berkat usaha selama 3 tahun menghabiskan dipl0ma, akhirnya dapat gak naik pentas kn.. hehe.. aq rasa 2 lah time yang paling ditunggu oleh setiap insan as a student.. yelah bukan senang nk dapatkan segulung diploma.. siap berhempas pulas mak ayah kita kerja carik duit nk sekolahkan kita.. pas2 duit pinjaman lagi yang telah membantu kita kan.. ape lg yer.. cikgu2 sekolah yang menjerit2 mengajar kita.. kan kan kan..


before naik pentas, kita posing lah dulu kan.. haha

pastu den nak ucapkan jutaan terima kasih kepada ayah. ibu, nenek, akak, abang dan adik yang sudi hadir di majlis yang paling bermakna dalam hidup den.. even bersesak dengan orang ramai.. even panas terik dan hujan lebat di petang hari, merekalah yang menemani den di sepanjang majlis itu berlangsung.. thankz sangat2.. 

saya bersama ayah dan ibu.. 


gambar keluarga.. kehkehkeh..



lagi gambar keluarga.. hehe..




congrate kawan-kawan..

time tu memang sangat sesak lah kan.. ramai sesangat orangnya.. so, kawan2 ramai sgt yang xjumpe.. lau jumpe p0wn, xsempat nak amik gambar.. haish rugirugi.. p pe p0wn, congrate kawan2.. dan kepada sesiapa yang belom konvo lagi, your turn will be next.. don't worry dear.. :))



nota terajang:  tapi ape p0wn, segulung diploma tidaklah menjanjikan apa2 peluang di masa akan datang.. segala usaha dan keringat akan membuktikan siapa anda di masa akan datang.. hehe

No comments:

Post a Comment